Přednáška - Úspěšná komunikace s klientem - LADISLAV ŠPAČEK
Motivační přednáška o efektivní komunikaci se zákazníkem
Dvouhodinová přednáška je určena obchodním zástupcům, finančním poradcům, privátním bankéřům, realitním makléřům, prodejcům, manažerům v komerční sféře. Hodí se jako vystoupení na konferencích a kongresech, team buildingu firmy, výjezdním zasedání společnosti apod. Přednáška motivuje účastníky k zamyšlení nad jejich způsobem komunikace, nabízí návody, jak vztah se zákazníkem povýšit na efektivnější úroveň díky promyšlené komunikaci.
Co si můžete odnést?
- tajemství, jak získat zákazníka
- v čem spočívá náš profesní úspěch
- proč ztrácíme klienty/zákazníky
- jak dosáhnout vyšší účinnosti naší komunikace s klientem
- komunikační potřeby klienta
- základy etikety při jednání s klientem
- tipy pro efektivní komunikaci při jednání s klientem (triky a tipy jak uspět při jednání a jak uspo-kojit základní komunikační potřeby klienta)
- princip win-win, aneb jak navázat trvalou obchodní spolupráci s klientem
Více informací na L. Špaček: Úspěšná komunikace s klientem | EDUCA WEEK Liberec