Největší spotřebitelská organizace v České republice dTest vyhlašuje soutěž pro žáky středních škol na téma "Nakupování očima různých generací".
Jedná se o 17. ročník soutěže Spotřeba pro život spočívající v tvorbě vzorového vydání spotřebitelského časopisu pro mládež.
Motto soutěže: Kdo si chce pořizovat bezpečné a kvalitní výrobky či služby, měl by být schopný si k nim informace najít, ověřit a využít.
Nosným tématem tohoto ročníku soutěže je:
Nakupování očima různých generací
Ceny pro vítězné soutěžní kolektivy
Vyhodnoceno bude pět nejlepších soutěžních časopisů, jejichž tříčlenné redakční týmy obdrží věcné ceny věnované pořadatelem soutěže a jejími podporovateli.
První tři redakční týmy obdrží spolu se svými koordinátory jako cenu exkurzi do některého z vysoce specializovaných pracovišť souvisejících s digitalizací státu, sítěmi elektronických komunikací či televizním a rozhlasovým vysíláním. Exkurze bude spojena i s prohlídkou speciální techniky.
Každá zapojená škola obdrží zdarma předplatné tištěné verze časopisu dTest pro následující školní rok.
Více informací o soutěži najdete přílohou zprávy.